Alone in the dark.

EMO RUBRIK! jag kommer aldrig på bra rubriker så då fick det bli såhär den här gången :D
Jag sitter inte ens i mörkret ? hahah ^^

Har suttit uppe länge, även fast det inte var meningen. Det var inte busigt, men ganska spännande.
Lika spännande som att få svinis i mobilen :O:O:O:O usch nu blev det kallt!

Såg nyss en tjej som hade skrivit att hon hade åkt upp till norrland.
VADDÅ NORRLAND?!?!?!?!?!
Det är typ en tredjedel av Sverige! och det är samma sak på vädret.
(inte för att jag är intresserad av väder, bara principen)
Var lite mer specifierad, tack!

ATTANS JAG MISSADE 01:01!! Ska jag sikta på 02:02? Nej. Tror inte det.

Och vad glad jag blev, fick ett sms från elin ur min klass
Och hon önskade God Jul!
Haha jag kanske har hittat en plats iaf?
Men dom har inte sett mina andra sidor än.
Vi får se hur det går. *host*

Vill bara poängtera hur mycket
jag inte skulle kunna leva
utan mina vänner och de jag håller kära (töntigt på slutet)
Men jag menar det verkligen.
Det är dom som är viktigast för mig.
Och det kommer aldrig förändras.


The lady gaga syndrom - Egoism, pengar, makt, en produkt, bekräftelsehora.
Hon frågade en sak till de som kom till hennes konsert: " do you think I'm sexy?"
Och det var så sjukt töntigt! hahaha.
Jag trodde att konserter var till för att underhålla! sluta va så töntig gaga. /bajspådig


Inläggets låt: live your life <3
http://www.myspace.com/matesofmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0