GASH!

Haha älskar fridas kommentarer :D itz a happymaker :D <3

Annars har jag tråkigt och lyssnar på musik. Kan inte använda bärbara eftersom milton
ockuperar den hela tiden :O
Och min d sträng har gått av!!!! Ååh va irriterande O.o
Tänker hela tiden: finns det nåt jag kan göra? Gitarren, rummet? Aajustdet ..
/cry

MEN! jag har varit till stan idag :D fick sjukt ont i fötterna, vandrade runt från elva till fem.
Införskaffade mig faktiskt lite ateraljer (eller va det nu heter)
  • knallröda strumbyxor
  • tröja 1 (blå och skkkööön)
  • tröja 2 (vit och fajn)
  • Megasuperduperbautaultra liquid eyeliner
Bara för att jag ville göra en lista. Hoppas att det smakade. ;)
Men jag gillar inte att vandra runt i affärer så länge. Om jag inte ser nåt intressant vill jag ut på en gång.
Det är därför det inte är så kul att gå med tove ibland. Hon är tvärtom, och det är alltid på hennes befallning man kan gå ut från affären. YEY! Aja, har iaf nån med mig :)

Plus att jag inte gillar att gå runt i affärer för mycket heller, på grund av att jag verkligen märker hur mycket
det finns att konsumera. Och att utbudet faktiskt bygger på våran efterfrågan, som innebär att
det kanske är så mycket kläder vi behöver. eller ? BigBig NoNo
Så jag kommer inte köpa många nya kläder på ett tag :D:D

NYÅR IMORN!!!!11 ONEONEONE


Inläggets låt: bara för att den är mysig <3
Enya – Caribbean Blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0