Jul i Stan.

Östersund i vinter är vackert <3 jag kan förstå de som hatar vinter som kommer från söder, hur kan man tycka om vinter om det enda man har är slask och grå himmel? O.o
MEN HEJ! Var på new moon igår för andra gången med BasseBus, det var mysigt. ar märkt att om jag är glad blir han glad, och därför ska jag försöka att inte bli så påvärkad av hans humör när han är nere, som han tyvärr är ganska ofta nu ;__________;
Men igår var det kul iaf, vi åt pizza och myste hemma. Han spelade wow och jag stämde hans gitarr tills
e strängen gick sönder :D Första gången det har hänt för mig tihi (a)
Sen gick vi på bio och skrattade åt random saker i filmen som så ofta det är bara jag och han som skrattar åt (y)<3
Båda håller med om att jacob är bättre än edward! YEY!

Jag berättade om min växande dröm att plugga utomlands
ett år idag för min familj. Och jag blev glad, eftersom det hade ungefär samma
saker att säga om det som jag har haft.
STIPENDIER HERE I COME!
Jag vill ut, se nya saker
träffa nya människor
och leva
och se till
att jag aldrig kommer
ångra vad jag har gjort i mitt liv
När jag har växt upp.
Jag tänker försöka så mycket jag kan
istället för att tänka
att det kunda jag kanske ha försökt med
men jag trodde inte att jag skulle klara det.
om jag skulle tänka så, skulle jag inte kunna leva med mig själv.

Inläggets låt:
Iron & Wine – Morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0