Kylan kryper neråt och neråt, men jag börjar bli varmare och varmare i kroppen
Äntligen är jag lite gladare, ska fortsätta med det jag håller på med nu.
Spela gitarr, inte sitta vid datorn för mkt (haha) och bara lyssna på musik
OCH FIKA OFC! <3<3 jag älskar fika. och mat. när jag inte har ont i magen (y)
Konstigt att jag inte är tjock? *kollar ner* aajustdet


Men jag är ledsen för två saker. Det första är att jag inte kommer vara
med på hela festen imorgon :( men jag vill verkligen vara med er!!
Men jag vill faktiskt stanna hemma den här helgen eftersom min brorsa kommer hem
Och jag har inget att dricka heller, och alla vet hur det blir på slutet av en kväll.
Haha. :D

BASSE! bli frisk. Saknar dig. <3


Inläggets låt:
Our Lady Peace – Sorry

Kommentarer
Postat av: FridA

Jag kommer sakna dig imorn :/ <3 Men stjärtlapp och madrass på jullovet jue!!

2009-12-17 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0