Låååångt.

HEJ! Ville först bara säga tack till friday som är en av dom få som läser den här bloggen haha :D

Har varit i överammer idag hos basse, det var mysigt :D Vi åkte spark och hälsade på
hans moffa och valde filmer vi skulle kolla på, och sen fikade vi hos han. Haha han är så rolig
och gullig xD Typ 83 eller nåt är han, men still up and going! (omg svengelska >.<)
ÅÅ dom har en så fin katt! Lillen heter han men han är as stor och kraftig :3

Jag valde narnia, men han valde skräckfilm. Inte nog med att jag blir lätt påverkad
av skräckfilm, jag mår dåligt och får ångest av dom. Så därför kollade vi på narnia sist och drack varm
choklad och jag blev glad igen :D:D

Så sjukt härlig dag. Jag har spelat gitarr och haft det jättebra.
Mycket har att göra med att jag själv är gladare.
Jag ser min egen värld och mitt eget liv mycket bättre då.
och förhoppningsvis så blir andra gladare av mig :3

Bara det med skräckfilm är att allt blir så äckligt.
Jag börjar tycka att jag själv är äcklig och allt omkring mig.
Plus att jag hatar att känna så.
Det är bara så obehagligt.
Det kryper i kroppen och jag får ångest från alla som
mår så dåligt i filmen.
USCH!

Jag har också gjort något som jag trodde att jag aldrig trodde att jag skulle klara.
Fixat en till julklapp.

GOD JUL TILL ALLA SOM JAG KÄNNER! (och världen)


Inläggets låt:
http://www.youtube.com/watch?v=bqiGmYBS4TA

Kommentarer
Postat av: Vafalls?!

TACK SJÄLV!

Roligt att läsa vad du har för dig jue, muhahaha :D

2009-12-23 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0