MUSIK <3

Vi hade körkonsert idag. Det gick asbra :D
Härligt att sjunga, men inte att inte se hur det egentligen ser ut,
eller hur det egentligen låter.
Och under pausen åt jag fyra bullar jättesnabbt. GOTT
Underbart att få tillbaka matlusten <3
Helgen har varit asbra :D
Asbra fest i fredags Jag och ninni och frida och alla andra
awesome personer som var där ^^
Blev inte för full, inte för nykter. haha.
På lördagen blev det film, städa och träffa frida och thilda på stan :)
Idag blev det kör konsert!
Fast jag vaknade tjugo i tolv imorse trots att jag skulle vara på frösön klockan ett.
Men det gick bra endå, åt kakor och frosties till frukost. NYTTIGT <3
Hade verkligen velat sett Fridas konsert med pc kören på storkyrkan också, men det blev inte av
TACK för en väldigt bra helg iaf :D

Inläggets låt:
Daniel Merriweather featuring Wale – Change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0