Musik (igen)

Lyssnar på musik. Hade en diskussion om det idag med Jerry och Charlie
konstig syn dom hade på det O.o
Såg det som en, av många andra, underhållnings grejer (haha kom inte på vad jag skulle skriva)

Men jag ser det som en självklar del av livet, om musik inte fanns,
skulle jag inte vara i närheten till den person jag är idag.

Dom tog också upp om musik verkligen är
livsviktigt
eftersom man behöver ju inte musik för att leva
(tänker på saker som luft, vatten som är till för att vi ska kunna leva)
Men det förstod jag inte riktigt.
Hur skulle man kunna vara vid liv, men inte leva?
Om det är det som musik får en att känna sig  -vid liv
som många andra saker det tillför :D
Lucky me så känner jag mig redan levande haha
shiet det här blev för seröst.

GONATT! :D


Inläggets låt:
Elin Sigvardsson – Where To Start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0