Nu blev det skrivande!

Sitter och lyssnar på min "koola ner" playlist :) den är härlig <3
fan jag käner mig så filosofisk Det är såna här stunder jag verkligen inser hur tacksam jag är för
att jag fortfarande är vid liv <3 jag älskar alla mina vänner, alla som gör livet bättre!
bara om så en liten bit bättre.

Tänker på stjärnhimmeln, den som får mig att känna mig som en del av livets
stora kretslopp
och hur vi lever här på jorden, och vilka mål jag verkligen har.
Jag tror jag har förståt innebörden med att vara lycklig istället
för att bara vara driven av materialsm eller girighet eller vad det nu kan vara (y)

men shiiet, längtar tills imorgon!
Men jag vet inte om jag ska spela gitarr först :D och tänka på kvällen
Det ska jag nog göra, annars kommer jag bara ligga i min översvettiga säng
och inte kunna somna! *yey*

Men nu blir det inga mer inlägg ikväll
huvvaliiiiiigen.


inläggets låt:
Goo Goo Dolls – Iris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0