NYÅR, A.K.A Don't stop me now.

Hmm jag har blivit inspirerad av hanna :O:O Jag ska försöka göra en hiss och en diss för iår.
Även fast hiss och diss är dåliga ord. MUHAHAH! :D

ok, vi börjar med årets diss (YEY)

Årets fucking DISS

Om jag ska vara helt ärlig tror jag att det är mitt val av linje. Helt ärligt.
Och ja, det går massor med glada människor där, men jag känner fortfarande inte att jag passar in.
Seriöst, tjejerna kan inte skämta, och det är SÅÅ mycket från min "värld" som dom
aldrig har hört talas om. Vi är helt enkelt inte på samma våglängd!
Plus att ämnena suger. Dom är tråkiga. Och ja jag vet, det är en asbra linje. Men det intresserar mig bara inte.
Plus att dom lyssnar typ inte på mig... haha jag försöker få mig själv hörd men dom låtsas inte höra.
Och situationen i klassen har gjort mig ledsen, eftersom jag inte har fått riktiga nya vänner
(förutom Charlie, TACK till honom)
Jag vill ha kul, och jag är en person som är van vid att kunna börja prata med en ny person på en gång.
Det är inte dom kan jag säga.
Det har gjort mig att tvivla på mig själv, och ångra mina beslut. Och om det nåt jag inte gillar att göra så är det det. Stanfolk tsssss

Årets fucking HISS!


Bra att vi avslutar med ett aning muntrare stycke :D (notera vi:et, jag burkar prata med mig själv så.)
Det är Sebastian, och mina vänner :D:D:D:D
Om det nåt som har fått mig att må bättre och gladare är det deras glada atmosfär <3<3<3
Och jag älskar att vara med mina vänner och med Sebastian :D
Alla fester den här hösten har varit askul, och hela sista tiden i nian <3 Med musikalen och mallorca
och resedagboken och allt annat KUL! haha ;) Vodka på repetitionerna (y)
Och Basse, som jag har fått lära känna :D Han är båda en av mina BÄSTA kompisar och mitt hjärta <3
När vi låg uppe till fyra på natten och bara pratade.
Och när vi badade i älven
Och när vi hade filmkvällar med Jacob och Ida
När du brottade ner mig för att jag smörade på fel sida av mackan :D 250 kg kärlek <3
Och du öppnade en annan värld för mig
Jag kommer göra allt för er. Vännerna, kärleken och musiken säger jag bara :D
Det kan ta mig igenom allt.



En mcfly låt, ta nån bara :D

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är, biaatch :)

Haha, resedagboken! Den hade jag typ glömt, och utan vodkan där några luncher mellan repen hade jag aldrig överlevt! o.O Trots att du klädde så oerhört bra i den tighta rosa mjukisdressen! Roarww <3

2009-12-31 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0