Omae dattanda.

Såg nyss nyaste Naruto avsnittet, det var ganska tråkigt den här gången men jag längtar
tills Sasuke kommer få reda på sanningen om Itachi! maaa :3
Tack basse btw , som läste den här bloggen, eftersom det är typ ingen annan som läser den ;) :D
Jag har iaf en teori om mitt mag problem.
Jag är ganska säker på att det är stress mage, eller iaf nåt
som hänger ihop med hur jag mår i huvvet.
Har märkt att när jag inte tänker på mina problem känns inte magen
Men när dagen är slut och jag är ensam blir det värre.
När jag tänker på mina "problem" eller när jag inser vad mycket jag att göra.
Och det blir inte bättre av att jag känner att jag måste må bättre på en gång.

För jag vet hut det är att vara lycklig. Länge.
Jag vet hur det känns i hela kroppen.
Vet hur det känns som ett lugn, samtidigt som man bara vill hoppa, skratta, le.
Att allt faller sig naturligt. Man behöver inte tänka på ett enda steg man har
Känner själv vad man helst vill ha innerst inne. Utan problem.
Det är ENKELT!!
. . .
.
.
Inläggets låt:
[ingenting] – Satans Högra Hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0