SH.

Har suttit och spelat sealhunter med brorsan nyss. Det var kul :D *nerd*
Idag har man farit till stan och haft det någolunda svårt att hitta julklappar som vanligt >.<
Sen har jag en till julklapp som jag har försökt hålla på med idag, som har gått relativt bra haha

Så har en till helg gått utan att man ens kollat på läxor.
På flera sätt är det bara härligt, men det är på
söndagar det är jobbigt.
För det är den dagen man skulle kunna plugga ungefär hela dagen.
(om man inte har varit uppe länge dagen innan *host*)
MEN MAN GÖR DET BARA INTE!
Jag skulle ha kunnat vara klar med alla mina läxor nu.
Men usch, jag ska faktiskt göra det. Snart.
Ähum *sääär*


Antiken är torftigt.


Inläggets låt: (<3)
Parkway Drive – Carrion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0