Singing you through

Better if I just wright in english. I hope there's no one reading this blogg, cus I'm just having so I can wright what I'm thinking (y)
Men hej! nu orkar jag inte skriva på engelska längre ^^
På senare tid har jag fått en växande längtan ut, ut till världen. Jag vill resa, jag vill se nya saker, lära känna nya människor och lära mig nya språk. Jag vill åka till Japan på utbytes år, men eftersom jag mpste lära mig språket och skriftsppråket helt från början så låter Kina som en annan bra kandidat, eftersom det är en engelskpratande skola.
Men nu till det stora problemet, pengar. Pengar styr världen och pengar dränker drömmar.
Jag hoppas bara att den här drömmen inte kommer dö.



Inläggets låt:
http://www.youtube.com/watch?v=igN4GEbRWqY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0