SOVA

Matte prov imorn, och det känns inte bra.
När jag ser ner på pappret med krumelurer (matematiska termen siffror)
så säger hjärnan bara stopp.
Det jag klarar någoludna är faktiskt algebra, och det räcker
för att jag ska känna mig tillräckligt effektiv :D

Har varit hos basse och sov hos han, vi låg bara stilla i sängen och tillslut somnade jag
i hans armar. (och dreglade på axeln) Det är så mysigt, att inte säga någonting, bara lyssna på musik och
hålla om varandra <3 PLUS ATT DU ÄR SNYGG BASSE! haha hoppas du ler när du läser det ;)

Jag längtar tills jullovet. För då ska jag
spela gitarr och få en mp3. Eller, det ska jag ha.
Klarar mig inte utan längre.
Va med familj och vänner och svulla!
. . .
.
.


Mår lite bättre nu iaf, det känns lite bättre i klassen.
Hoppas att det kommer bli ännu bättre, och att jag blir ännu gladare.
För att jag vill alltid göra alla andra glada.
Om jag har ett livsmål just nu så är det att se till att
jag gör det jag kan för de jag bryr mig ska vara glada.
(men inte att jag gör vad jag inte vill.)


Inläggets låt: (grym gitarr)
Eric Bibb – Sebastian's Tune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0