Stjärnklart!

Sitter vid stationära datorn! :O
milton sitter vid bärbara och spelar. And there's nothing stoppin' him.

Jag kom nyss hem från Basse och överammer med mycket snö och kakor. :D
Fast jag åt för många kakor, så jag mådde illa istället :D
Sen har vi kollat på film, och överanvänt täcket som han har. tihi ^^


Och nu sitter jag hemma och har relativt tråkigt.
Har lärt mig lite mer om ett redigerings program
Trots att jag inte vill redigera för mycket
Tycker det är bättre om man får till bilden på en gång :D
Men det var kul iaf :D



DAMN! det blev inte så stor bild haha (a) men jag orkar inte göra om den ^^


Kom på när jag åkte med bilen hem att jag skulle ha stannat kvar
lite längre och kollat på stjärnorna :D
Det är så underbart att göra
plus att det finns jättebra ställen i överammer att göra det på.
Men det får bli en annan gång. (y)

Och jag som är så pepp till nyår!!! men vi får se hur det blir D:


Bajsdanslåt
Maskinen – Dansa med vapen

Kommentarer
Postat av: FridaAAA

SAAAAAAATTEEELLIIIIIIITTT!! <3

2009-12-28 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0