Under spotify-reklamen.

Längtar till Jul, och jag börjar faktiskt undra allvarligt om jag har nåt fel i magen.
Mår illa men inte så att jag spyr, och får ont i magen efter varje gång jag har ätit.
USCH! Jag som gillar att äta mat <3
Men jag vill inte prata om det. Jag har upptäckt att mina blogginlägg är ganska dåligt skrivna, hahah.
Faan va kul :D:D
Vill sova i all evighet och må bättre igen, må som jag gjorde förut. Jag trodde jag hade nycklarna till att hitta tillbaka
Men tydligen hade jag inte det. YEY :D
Men det löser sig. Med musik, vänner, ljus och tid funkar det mesta ^^

BTW: Jag hade på mig "just a fucking t-shirt på mig idag :D <kul3

Inläggets låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0