Vinternatt

Sitter med gitarren i knät, båda e strängarna ner till D (y)
Har försökt mig på Iris låten med Goo Goo Dolls (dåligt bandnamn)
Men det går sådär, skumma ackord dom hade lagt på den O.o
. . .
.
.
IAF! Fest på fredag hos Clara men jag vet inte om jag ska gå
Ena mig vill stanna hemma med gitarren, musiken och bara reda ut saker i huvvet,(läxor också)
medans den andra halvan vill dit med mina kompisar och ha askul !!
Hmm, men jag kommer nog titta till iaf :D

Myshumör. Spela gitarr hela natten tills fingertopparna svider när man tvättar dom.
Det är härligt. och kul.
DAMN! jag har höjt mitt betyg i franska :O:O
In your face solveig. Och jag har fortfarande mvg i engelska trots att jag inte
gör läxorna eller kämpar överhuvvetaget typ (a)
Bara för att alla nvi lärare litar sjukt mkt på eleverna
MUAHAHAH.

inläggets låt:
Sick Puppies – All The Same
(fast den är inte jättebra) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0