YEY :D:D

Jag ska ååkkaaa skoter imorn!!!! JAG ÄR LYCKLIG! haha fan va kul, har saknat det. <3 Friday is tha best
Så drar jag till överammer i övermorn och myser och kollar på film. Och äger basse på
spark såklart. Eller på allt, förresten. Förutom att kyssas, och typ vara bäst.
. . .
.
.
Så jag har typ bästa helgen framför mig.
Det är ändå så sjukt skumt.
Att när jag är lycklig och mår bra
Så går allt bra
Verkligen!
Och det är bara för att jag har flyt och inte tvekar
om jag vet vad jag vill och vem jag är.
Itzz awezzome.
.
. .
.
Enda som är lite dåligt är att jag kommer vara lite mindre med familjen
Och det är faktiskt kul, believe it or not.
Har en bra familj, trots det vi har varit igenom.
Det jämnar ut sig! Sa gubben som sket på sig. haha.
.
. .
.
Så nu ska jag beundra min mp3 ett tag till som jag förövrigt har gjort ett hemmagjort case till!
Det var ganska dåligt gjort, och man måste tvinga ner mp3:n för att det ska funka.
Men det är ganska snyggt iaf. *host*

Inläggets låt:
The Jam – A Town Called Malice

Kommentarer
Postat av: EFF

Det blev aldrig nån skoter, BUHUU! Men det tar vi igen, lovar <3



Och backåkningen också, såklart! :) <3

2009-12-27 @ 02:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0