Snön har landat, Staden blir vacker.

Sitter hemma hos Bassebus och sitter och lyssnar på musik på hans ljudanläggning <3
Bad sound kills good music - Sant. Men här är det underbart! :D

Längtar tills nya Naruto Shippuden kommer ut ^^
Det är härligt att nörda, när man väl får lust med det.
Det finns alltid där om man har tråkigt och är härligt om man vill
glömma bort allt annat.



Så idag hade vi matte, och jag räknade inte ett enda tal. Det är inte att jag är dum,
utan när jag ser de små siffrorna och krumelurerna så tar det bara stopp. Det är
som om min hjärna hade ett speciellt kommande som lyder: Nej, orkar inte.
Men på något sätt lyckas jag endå få G på proven *host*
Matte är inte mitt ämne. Brorsan får hjälpa mig! :D


Inläggets låt: John Meyer - Your body is a wonderland. 10 månader idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0