Alla ekon

Echoes? stavas ekon så på engelska? Kom igen nu, om det är nån från min klass som läser det här - Step up! Be brave! Leave a comment.

Väntar på att Tove ska komma hit. Väntar på att vi ska åka iväg. Väntar på den stunden under resan hem igen som man inser allt man har varit med om. Reser i smutsiga skor och trasiga brallor. Flashigt!
Min moster sa iaf att det var jättemysigt i Berlin. Jag hoppas det. Och att jag får nåt av en spark i röven, för det är det jag behöver som mest. OO jag hoppas det finns ett café som heter The Pirate. MyzzPyzz

Jag har uppe alla flikar som behövs för att söka sommarjobb  - men inget händer.
Snälla, bara en sko. Kanske bara en vindpust. NÅNTING!

HOPPAS NI HAR DET OFÖRSKÄMT KUL PÅ VALBORG! STEFFE?! Näe ... ne det var inte steffe




Tjarå <3
MMMbop - Hanson
bara för att låten är pumpad med glada miner och barndomsminnen. *ler*


Kommentarer
Postat av: EbbA

Vilka fina bilder du tar :) Älskar den med den lilla blå blomman.



Kram

2011-02-25 @ 14:53:57
URL: http://littlemissperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0