Bluesbrothers

Bluesbrothers klär mina fötter ikväll och jag tycker att dom passar och känns exeptionellt bra! Har läst Harry Potter, spelat gitarr och lyssnat på musik inne på mitt rum, en av mina favoritsaker att sysselsätta mig med. Men jag letar efter en ny fantasyserie att läsa - Det vill säga jag letar efter 1:a boken av Kriget om Rämnan. JAG VET ATT DEN ÄR HÄR NÅNSTANS JUUUUU!!!!!!

En riktig fantasybok är det också, en såndär bok som är som en helt annan värld. Såna böcker gillar jag mest, dom böckerna med tillhörande karta, men dom ska inte va för torftiga! Det är antiken så det räcker och blir över lite torrt damm för att dom är så torftiga. hehe

Jag känner redan på mig att det här lovet kommer gå för snabbt. MEN! Jag har iaf hittat en underbar parfym och ett jättefint töjsmycke som går upp till 5 mm som jag ska köpa sen. Nom nom :D

Om ni någon gång (och den gången är jag säker på att den kommer)
letar efter riktigt bra, färdiga kanelbullar någon gång
så har PRESSBYRÅN dom bästa! Dom är jäättestora, har pärlsocker över
HELA bullen och dom är bihlliga!
Åå expediten blev så glad när jag sa att dom hade jättebra bullar
så han ville så gärna sälja flera till mig! Tänka sig, expediter tänker inte bara på pengar!



'Cause you're the only song I want to hear
Abramis brama – Säljer Din Själ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0