Classico

Igår var jag till staden och träffade på Matilda! Vi köpte glass och glassade på stortorget, som faktiskt är folkfyllt nu.
I don't see the big problem? Både unga och gamla, bättre än en oanvänd platta.

Jag åt classicclassico, och matilda den fina calippo. Det var förjädrans varmt på det där torget märkte jag, då jag hade tagit med mig vantar kofta OCH baskern. HEHE men lite stek har väl ingen dött av? Sa Maja och vände blicken mot solen. Sköna tjejen Matilda följde med mig till india och jag införskaffade mig ett nytt töjsmycke i träää.

Härlig dag det där iaf! Jag strosade runt i stan senare med en
sol i magen. Köpte lingonsylt och gick ner till Sebastian och Milton som
satt och spelade.

Nu väntar jag på att det ska bli fredag. Fredafredafreda
och att jag ska börja fota igen innan mina inre bilder blir helt förvrängda!


och nej, det är inte jag som tagit den.
<3


walking music
Lou Reed – Walk On The Wild Side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0