Hemma

Jag ligger hemma, jag ligger hemma hemma hemma. Förstår ni det?

Okej, igår. All the shit I did last night. Ungefär. Såhär var det:

Har ätit en väldigt fin middag med emil och vi gick för att förbereda våran presentation som vi ska ha idag. Men efter anske en halvtimme började jag darra i händerna och det kändes förjädrans kallt. Jag gick på toa för att samla mig, och där började jag skaka i hela kroppen. Huvudet började dunka och mina fingrar var alldeles vita. När jag kom tillbaka försökte jag skriva lite till, men det gick inte eftersom jag skakade för mycket. Jag släppte pennan och Emil släppte datorn. Det var så bra att han var där och kunde rädda mig, och Jonas skjutsade mig till akuten med Emil. Fick 40 graders feber och lämnade blodprover flaskvis. Bättre och bättre mådde jag senare, och tillslut fick jag åka hem när Sebastian, mamma och Tove hade kommit dit.

Nu ligger jag hemma med en ömmande njure och ont i huvudet. Jag är sjukt varm också, men det tror jag beror på att jag har bärbara liggandes i knät heheh. Så nu vet ni, äventyr i vardagen alltså!

Jag har iaf sällskap av thilda som också ligger hemma med ett
nyopererat knä. Mamma hjälper mig också!
Tack för att ni får mig att skratta


just random


Låten jag hade i huvudet hela kvällen
Markus Krunegård – Barn från rödastan

Kommentarer
Postat av: skadan

Men MAJAA!!! <3 Vafaan, akuten är ju mitt ställe. Håll dig därifrån förfan!

2010-04-16 @ 15:07:26
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0