I can't make you think

Lyssnar på en Jethro Tull låt som är helt förtrollande. GAAA älskar det. Jag vet, jag är sen, men som den kända facebook gruppen så har låtar inget bäst-före datum.

To be thick as a brick. Korkad, tom och glad. Som detta med att vara dum och snäll, hör det ihop?
Hör dumhet ihop med att vara lycklig, eller är det bara sann naivitet? Kanske riktig lycka kommer ur
klokhet och erfarenheter som tagit dig framåt, lärt dig något. Och man bara då ser dum ut eftersom man inte
kan sluta flina som ett fån.

Iaf så tycker jag mycket om låten!

Igår kom jag in till stan igen. Basse och jag gick på bio
Alice i Underlandet - Som var bra, men det fattades något.
Spoileralert!
Älskade den skotska kaninen, Hatter och det faktum att jag förstod
mer av handlingen, eftersom det enda jag visste på förhand är det jag lärt mig
av kingdom hearts. Jag tappade min plånbok för andra gången och kom på det när
vi var hemma. Men den snälle mannen med skägg öppnade och gav mig den åter!




Check it out
Jethro Tull - Thick as a brick (edit no.1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0