Little lion man

Just precis som jag skrev titeln kom jag på att min syster har gjort en tygväska med just den lejonmannen på. Cooligt, tycker jag. Jag lyssnar på Mumford & Sons, som jag upptäckte i en bil påväg hem till sunkiga stugun, som Frida Vallinder själv skulle ha uttryckt det.

Igår (tosdag a.k.a emodagenlål) var en helt normal torsdag som jag upptäckte inte skulle vara så normal trots allt. Mina tidigare erfarenheter av wargen going crazy är lika med noll, och det var det också den här dagen. Tro mig rätt! Jag tyckte den här dagen var extra speciell, för det gick bra för mig den här dagen på det där speciella sättet som jag inte har upplevt på ett långt tag. Det var underbart!

Vi trotsade det tunga vädret, träffade Thilda och en av hennes bandmedlemmar (Legalize Lola, check it out) Var med några av Toves klasskompisar ett tag och förälskade mig i BÅDE jerrys jacka och två par strumpor. DETNI! OCH INTE EN ENDA A BRUNN GICK JA PÅ HELLER, MEN SHIIIIIIIT! Ok, ta det lugnt nu.

Vi gick med Thilda och gänget (jag var med tove) till Carlings, och en tanke slog mig. Jag vill köpa strumpor till basse. Jaaaaaaaaaaaaaa tänkte jag och gick till det checkaste strumstället jag kunde hitta. Det blev ett par metaltattoo strumpor till sebastian och BluesBrothers strumpor till mig 8D

Nu väntar jag på Frida som ska hit och fika.
Hör Milton & Basse spela ocarina of time (om det stavas så)
Och Tove virrar runt, comme dabbe.


Bild från förra påsklovet


traaaaala
Mumford & Sons – Little Lion Man

Kommentarer
Postat av: självaste Frida Vallinder

Jag måste fixa Inga-Briiittaaaaaaaaan, också tänkte jag köra lite mer bil, hehe! ROLIGT



Men vi kanske ses ikväll om jag kan smita iväg från mina planerade middagsplaner, uhm. tihi

2010-04-02 @ 14:51:45
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

heheh tove längtar nog efter mig!

2010-04-02 @ 18:13:36
URL: http://systermatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0