Memories

AAAAAAAAAAHHHHHHH DET ÄR HELT SJUKT JAG ÄR FRII!!!!
BATMAN IN YOU FUCKING FACE Njurinflammation/diffusfeberförvirring!!!!

Ja eeh .. Jag lyssnar nu på musik för första gången på en vecka. EN VECKA.
Jag tror jag aldrig har haft så lång paus sen. Vem vet?
Nom nom nom nom mina öron måste också få äta
Åå min uttöjning har läkt också
Jag har haft en vecka på is - en vecka att tänka, överlägga med mig själv
Nu vet jag vad som finns kvar att fylla igen.


Mina föräldrar har köpt en kånken till mig och Nisse värmer mina fötter
Kärlek


Bloggerskan i fråga

Och tydligen har jag och min äldre syster haft en dröm
som har varit ungefär helt lika varandra.
Huh.



En jävel
McFly – Everybody Knows


Kommentarer
Postat av: Valken i solen

Everybody knooooooooooooooows ! <3

2010-04-23 @ 21:09:38
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: mmmatiulda

ååh du skulle komma hiiiit ju!

2010-04-23 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0