Mintpastiller

Jag har upplevt känslan av att borsta tänderna på morgonen igen. Det var ungefär en vecka sen.Igen.
Ja, jag kommer komma tillbaka till den här sjukdomen ett tag.

När jag blir gammal ska jag ha vindbitet ansikte med en massa skrattrynkor. Så tänker jag klä mig som tootikki.
Hihihihihihih :D Baka en massa kakor, och min kropp kommer vara som en vetedeg.
Sen tänker jag återfödas som en blåval.
Eller en liten växt på en äng.

Nu ska vi åka till stan och hitta nåt lämpligt att
ha på sig under beach 2010. Kanske nåt blått
nåt som fångar känslan av en blåval?
Hehe nej nog med spekulationer

Ha det bra! :)





Abramis Brama – Nålen

Korn – Hollow Life (Live)


Lyssnapåreråå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0