Skumma dagar

Jag ser inte riktigt genom dimman min huvudvärk ger mig. Kan inte koncentrera mig. Gaaaaaa jag klarar inte av det här. Värk värk värk orka.

Jag är inte van att klaga på när jag har ont. Och det är inte någonting jag välkomnar, eftersom jag vill inte ens HA ont, jag vill bara leva, som vanligt. Tanten på sjukhuset klämde och vred på mina leder och efter det har dom varit busted. AJA jag funkar väl, som vilken annan liten robot på skolan. hehe

Gitarren sitter bredvid mig, synd bara att du fortfarande inte har e sträng fortfarande :C
Älskade älskade gitarr



Gillar inte riktigt att lägga ut bilder som andra har tagit, även fast den här är fiin
Men det känns bara som att det är ju deras bild, jag borde ta egna istället.
Jag tar någons eget och smäller upp det på min egen blogg
skäms på dig! hehe 8D


Gonatt
Markus Krunegård - Allt gör mindre ont sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0