Stjärnfallet

Jaa denice jag håller med dig! angående din kommentar hehe :D

Sitter och blir mätt på mackor och te. Har lite smått ont i huvudet och känner för att ringa mamma. Och lockas lite av en helg hemma. Kanske. Thilda (min storasyster) har precis opererat knät och pappa hade snällt plockat fram en vas med nyplockad björkris och en skål med godis till henne. Pappa pappa pappa - alltid där. Det gick bra för Thilda iaf!

LEGALIZE LOLA PÅ GÖR'T NÄSTA ONSDSAG 18:00 - 21:00!! As they said, be there.
Legalize Lola finns på Facebook och Myspace :)

Erika kom förbi en kort stund och gjorde mig sällskap, och hon kom från clara som jag ska baka med imorn! TREVLIGT må jag säga! Det känns bra nu. Kort och gott.

Nu till dagens fråga. Om konkreta ting är något man kan ta på, något absolut, och abstrakt är något man inte kan ta på, tex drömmar - Är då luften konkret? Fråga hjärnkontoret!

Livet är människans bästa tid. Å vad jag älskar
krunegårds bitterhet och hårdhet i hans röst när han sjunger det.
Låtens text kräver verkligen det.



Gonatt nu <3
Markus Krunegård - Genom tunna tyger/Livet är mänskans bästa tid

Kommentarer
Postat av: Olivia

HALLÅ! jag saknar du å tove

2010-04-14 @ 23:01:39
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0