Tranbärsjuice

Jag har äntligen fattat tycke för tranbärsjuicen som jag måste dricka för att hålla bacillerna borta från mina njurar!
Tranbärsjuice - Jokk, en bärdryck från midnattsolens land *porl av bäck*

Jag har också ätit riktig middag med basse, stolt elleR'? Hehe OCH tagit bort mitt plåster från droppen, nu är det bara en liten blodprick kvar <3

Jag ligger på laddning kan man säga. Precis som min mp3 som jag lagt tre nya album till har ajg lagt till saker till mig själv. Veckan av tomt stirrande gav mig något mer, mina hål är mer fyllda. Jag är lite mer hel.
Jag har börjat spela mer gitarr igen och älskar valar.



en vinterbild med sol i magen. Syns!



Slipknot - Circle

Kommentarer
Postat av: Denice

tranbärsjuice påminner mig om en plats, vart kan det vara? ;)

2010-04-27 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0