Trevligt



Även fast bilden bara är ensåndär natur bild som finns överallt, tog den mig med storm
Jag tror det har med himlen att göra, hur mina himlar har sett ut och vad jag har lagt för
drömmar i dom. Moan, svunna tider. Försvinn inte i dom maja. ajabaja.

Olivia! Jag kirrar P&L så tågluffar vi tillsammans plus
dubbelupplagan heheh 8D feddt k00Lt

Men alltså. Verkligen. Min kropp formas efter soffan.
Jag kvider till med ett usch i hjärnan och orkar inte tänka mer på det!
Jag är officiellt uppe i fem mm. Eller 5.5 för att vara exakt, om man ska lyssna på expeditens mätverktyg!
Det går bra nu, tror jag.
Vi Syns puzzzzzzzzzzzzzZzZzZZZ... ee ojj ja somna



Cyberfive!
Them crooked vultures - New fang

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men jag har ju bil vi kan billuffa ner! kommer d nå bra artister?

2010-04-16 @ 21:43:25
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0