Har landat

I stugun!
.
Och oj, det känns bra :)
Jag ska ta med mig en radio till stan så att jag kan lyssna på ekot på morgnarna.
Eller om vi redan har det? AJA.
.
Helgen vaar, rolig. Men skum. Eller jag var skum, har aldrig varit så arg på så länge.
Farlig brud på väg alltså.
Så jag säger förlåt här. Förlåt
Och även fast ingen kanske ser det så betyder iaf fortfarande nåt för mig.
Damn. Tappade mitt batteri och min besinning. Tappade humöret och, ja ni fattar.
.
Nu ska jag äta och packa. Prata med mamma. Och njuta av en helt ny formaterad dator! sweet.
Hejdå

Hadouken! – M.A.D
passar in ?
Hello Saferide – I Don't Sleep Well
men detta avslutar kvällar väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0