Vilda västern

HEJ JAG ÄR I STUGUN OCH TORKAR FAST.
.
Ja men det är helt okej här. I det tonfallet när man säger det lite lågt och tonen går ner mot slutet. haha.
Jag tror alla känner igen det!
Lyssnar på musik och chattar skiten, även fast tangentbordets batterilyse blinkar rött. Lyset bara: "sluta hammra nån gång! byt mig jag mår inte bra!" Och jaba: "ö jag tror du är lite på lyset idag va!!!!!!!!!!!!!!!!!"
haha. ja. nothin' more to say 'bout that ya knoow.
.
James & Karin – Hur Ska Jag Göra För Att Komma Över Vägen
Låten som shuffle funktionen lottade fram.
Och varje gång jag ska logga ut från fb så hamnar jag alltid på hjälpcenter istället. Jag tror cyberspace försöker säga någonting.

Fatboy Slim – Demons
precis när man håller på att sova.
Eller faktiskt känner sig nöjd!
don't get that much these days.
aja hare bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0