Askonstigt

Bara för att jag inte hade något annan bättre rubrik.
Har just fått reda på att det inte är franska prov imorn, så jag
fick uppleva en sorts hundra dels sekund eufori, eoch sedan var allt tillbaka
på sin rätta plats.

Sörger att jag inte får mer tid med brorsan. Suck. Men men,
det finns väl inte så många andra än mig själv att skylla på!
Och ja, jag stör mig också på att facebook laggar hela tiden D:

Helgen hoppas jag blir bra
och jag är ganska säker på att den kommer bli det!
Men jag vill åka hem tidigt på söndag för att kunna vara med
bror min mer. Om han inte sitter alltför fastklistrad
vid datorn! Tack iaf att du räddade mitt matteprov

And now, COMIC RELIEF!:



Gonatt <3

(och nej, inget låtval idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0