Baaakano!

tjatjaBLOGGEEEEN!

Sitter och lyssnar på förbjudna låtar, som för mig tillbaka till mina dagar i nian.
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH asbra och asrolig kväll igår :D
Fast polisen kom, och det roliga fick sig ett slut.
Men på ett sätt är det bra att festen inte höll på för länge heller, för annars
blir man lättare less, eller att den spårar ur

HAHA omg, flashbacks får mig att fnissa! och det är inte ofta
maja fnissar, mest skratta lågt eller fnysa ur näsan som gäller för mig.
TACK till alla som var där :D Och grattis till clara och denice!! :D <3

Så jag reggade mig och laddade
ner league of legends
en tove har ockuperat datorn uppe
med den enda musen i hela huset !!!
Så jag kan inte spela D:

Men som tur är så har vi fått
tillbaka bärbara med nytt grafikkort :D
Men jag vill att Sebastian ska blååsa den!!!!
Ett riktigt blow job så att säga.


Tack till Sebastian! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0