Fall to your knees

HEJ!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag inte är bra på spel! hahah det är därför
jag gillar tv spel mer, för då är det mer meningen att man ska ha roligt, inte
vara så förjädrans bra och bli helt uppslukad av spelet.
Men seriöst, jag vill ha nån att spela med också som är lika
N0000b som mig. Men det är det som aldrig kommer hända!

Men det är väl på ett sätt bra, eftersom då kan jag faktiskt fortfarande
hålla på med läxor. (fast det gör jag int endå) :D

Sitter och lyssnar på nostalgimusik
och tänker på att det är
MUSIKDIREKT :D <3
på fredag och lördag
Detta kräver capslock
AAAAAAAARGHHHHHHH
Jag lovade Tove att jag skulle
komma och kolla på henne

men jag tvivlar på att hon
kom ihåg det.

Jag ska spela på min näsflöjt istället.
IN YOUR FACE GAMERS!!!!!!!!!!



B/W

Störda låten ftw <3
Dag Vag – Du får aldrig nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0