Jag kan sova.

Ja, ni hörde rätt. Självaste Maja Persson kan sova! Och med tillhörande
dregel på kudden, kinden och håret dessutom :D en till sak att vara stolt över.

Saknar nisse som våldtar tangentbordet varenda gång man sitter vid det.
För jag är nämligen hos bassebus ^^ Ska sova. Och gå och lägga mig
tydligen. Men jag har ett system när jag känner att kvällskvisten trycker på.

  1. Jag känner att det börjar bli sent. Tanke - ojjdå
  2. Ser att klockan börjar bli lite mer. Tanke - Jag kommer få springa till bussen imorn.
  3. Bestämmer för mig själv att jag ska gå och lägga mig. Tanke - jag ska bara sitta lite till.
  4. Tillslut går jag och lägger mig. Det tar ungefär en halvtimme till att göra iordning sig :D
Gonatt <3



Håkan Hellström - Uppsnärjd i det blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0