Köttbular

THILDA ÄR HÄR! THILDA HAR LANDAT!

Thilda har kommit hem från göteborg. Och det har resulterat
i en pappa med skrattrynkor vid ögonen och snack vid matbordet till nio.
Fan va härligt :D Syrrrrrorna azzo!

Har varit relativt effektiv idag (rimmar det?), och känner mig stolt över det :D
Även fast jag somnade på mattelektionen så räknade jag faktiskt ett tal, och fråga läraren om
hjälp också. Ååh Maja, jag slutar aldrig förvåna mig själv.
Men jag är lite orolig för min sebastian. Hoppas du har det bra,
för i slutändan är det det enda jag vill <3

Frida! Om du undrar
vem HOOTbrud_97 är
så är det jag :D
Och ja , jag ska sluta nämna frida
i mina inlägg tihihihihih (a)



En föjädrans fin korv det där.
The Fray – Over My Head (Cable Car)

Kommentarer
Postat av: Denice

haha, Frida gillar nog att du nämner henne i dina inlägg ;)

2010-02-11 @ 10:03:14
Postat av: Älskarminagumz_94

Jag blir haaaaaaaaaaapppyyyyyy när du nämner mig! :) <3

2010-02-11 @ 10:10:35
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0