Ljusspel / feting inlägget

Tillbringat en helg i staden! Fredagen började med finmiddag på max med Clara,
hennes Alfred, Erika och Tove. OCH VAD NI ÄN GÖR BESTÄLL ALDRIG DELIFRESH BOX
Det var inte fräscht, och minst utsagt gott.
Sedan bar det iväg hem till clara och där gjorde vi saker man nrmalt brukar göra under en fredag kväll. LåL

SEEN gick vi ner till stan för att möta Frida och Denice
skrikandes och springandes och en massa gruppkramandes blev det
och jag såg än en gång hur föjädrans bäst brudarna är!
ok det där lät töntigt men ja, det är sant.

Vi gick ner på stan med ljusspelen, men vi såg dom aldrig helt.
En aning synd, då jag alltid tycker att det är så vackert
och estetisk till hjärtat som jag är, känns det lite som en drömvärld.
MEN vi hade kul endå! Men tillslut, när ingen annan visste vad vi skulle hitta på gick jag
och tove till andra destinationer, hon till Matilda och jag till ett annat party, med folk från min klass!
Men när jag kom dit var alla redan påväg till efterfesten.
Men jag följde tappert med, och efter ett tag stack jag därifrån.


Lördagen spenderades först med både basse och bella, och senare kom också alex dit
Bakade choklabollar med Tove, som verkligen blev bruna. Inte ett enda pärlsocker korn
då vi hade glömt att köpa pärlsocker:D:D:D:D
tidiga lördagskvällen vistades framför tv:n och stora och små frågor angående korsord.
Men tillslut pallrade jag och basse oss ut ur lägenheten
och han bjöd mig på pizza  :D nom nom :3
Sen bar det iväg till bion, för vi skulle se AVATAR! OMG :O:O
Känner sig lagom nördig genom att sätta sig en halvtimme innan bion skulle börja

Men tillslut började den. Och n vet den där speciella känslan man får när man kollar på bio?
När man sitter och kollar på reklamen, och faktiskt tycker den är någolunda bra
bara för att det är ett sånt ljuud i biosalonger <3
Och värmen man får, när en film är riktigt bra
och för en stund är tacksam för allt man har i livet
och flinar för sig själv lite i biomörkret

För det var så jag kände mig
och jag vet att det är SÅÅÅ
många som har pratat om Avatar
men det är en sån där film som man kan sjunka in i
och för en stund vara i en annan värld.
För jag tror endå att det är en stor del i den stora avatar hysterin
människors drömmar om en annan, vackrare värld
eller bara att kunna byta liv sådär.
Men jag gillar också filmens upplägg
sjukt genomtänkt
och många potentiella debatter! 8D

I know you hate this world.




DRA LITE PÅ SMILBANDE RÅÅ!
A Day To Remember – Over My Head

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hellyeah, SÅKLART VI ÄR BÄST! :D <3

2010-03-03 @ 12:56:29
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0