Min sång

Jag funkar inte ritkigt. Men jag ska plugga senare idag! Ååå jag är så effektiv.

USCH! va ont i magen jag fick O.o kanske på grund av en bristande kost
det senaste dygnet. Min mage klarar inte av sånt.

Musikdirekt var vi på iaf! Jag, Tove, Matilda, Oskar och Nichelle :)
Det var ganska kul, men inte så bra som musikdirekt brukar vara
Det var tommare på något sätt, som om hela stämningen
och atmosfären som brukar vara där bara försvunnit. Iaf en aning.
Det gjorde mig besviken, men annars var det kul :D

Jag har musikbrist. Avverkar låtar snabbare än jag brukar göra, och
jag söker desperat efter nytt. But where to look?

HEJDÅÅÅÅÅÅÅhhh



tihih


Väntar
Mimikry – Min Sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0