Nyttiga choklad kex

Åh! Jag har suttit och druckit thé (ingen vet hur det stavas), ätit choklad kex oxh läst första volymen
av One Piece mangan. Kan säga att verkar väldigt späännande :D:D:D

OK! jag har för mig att dom flesta gillar musik direkt, och jag planerar
att åka in på Lördag då både Kristina Engström och Tove Laurin spelar!
Men jag har ingen att gå med! Kanske matilda, men hon svarar inte /cry

Kan rekomendera
géléponnier som jag åt idag
Tack sebastian ;)
Dom gör en glada
för det är som hallon
FAST PONNIER!!!
kawaii :3

OJUSTDET! Jag har inte gjort svenskan
Men jag har banne mig spelat gitarr
sådetså.



Tack för uppskattning av tröjval idag! hahah (a)


GORILLAZ SLÄPPER NYTT!
Gorillaz – 19-2000 (Soulchild Remix)

(gammal låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0