Scatman

Bög.

Hade bara lust att börja inlägget så. Härligt.
Sitter vid datorn för mkt också, och ni känner alla vilken positiv stämning jag skriver på!

Aja, jag har ätit kakor <3 ÅÅÅÅ fatta va skönt jag sov inatt. Verkligen
täcket var precis perfekt varmt och mysigt, speciellt för att jag har min egen
värmepanna som ligger bredvid mig ;) tihihihihihiiih

Tove var hos också, kändes lite dumt att ge henne sämsta sovplatsen och hon
fick ingen bra frukost heller. Attans, hoppas hon blir gladare snart!!

Nu ska jag bara gå
och dö lite.
Nej men jag ska
hä på sov musik faktiskt :D
mysigt. Sova <3


Namnet azzzåååå
Everlast – The White Boy Is Back [Amended Version]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0