Spottan

Sitter hemma hos basse med en tunnbrödsfull mage.
Tänkte egentligen ta halv ett bussen hem till Stugun, men när jag väl hade
checkat in så visade det sig att jag hade glömt mattegrejerna på WARGEN!!

OMG JAG SPRANG UT UR BUSSEN MEDANS JAG STRESS PRATADE MED TOOVEEE!
KOM UT UR BUSSEN PRECIS NÄR DEN SKULLE ÅKA. Det kändes bra iaf.

Ska hem och spela gitarr, läsa one piece och leta i min hjärna.
För det är sånt jag gör, det är sånt som får mig att må bra.
Men nu upptäckte jag att jag inte kommer hinna köpa one piece. Attans.

Nudlars.


ZZZ
Säkert! – Någon gång måste du bli själv

Kommentarer
Postat av: S H U M P I Z E N - Klara

Jag gillar din blogg :) Vad gör du idag? Jag fyller år!

2010-02-23 @ 14:11:22
URL: http://shumpizen.blogg.se/
Postat av: EMILIA

♥ LÄS OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN BLOGG ♥ Jag kommenterar ofc tibacka.

2010-02-23 @ 14:20:08
URL: http://emiliajonasbrothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0