Tillhörande

Har fått en ny antecknings bok av mamma när hon var ner till
Göteborrrg. Den är niiiice


Jag har aldrig riktigt använt anteckningsböcker, men nu har jag faktiskt
både ritat och skrivit i den *duktig flikkkaaaa*

IMOORN ska jag till doktorn och få reda på vad det innebär
att ha för mycket kalium i blodet! spännande spännande
Jag ska också ta reda på om jag kan ta p-piller.
Men det verkar sjukt läskigt, för den vanligaste biverkningen
är humörsvängningar. Ehm.

Var till kören idag, härligt.
Gillar spontana människor
som inte är instängda i sin egen lilla värld
utan faktiskt kan konversera
även fast man inte känner varann så bra.
TA ÅT EEEERRR
bara lite, kanske, om du känner dig träffad :D

Hejdå , jag ska göra teéééééééé



Twinings tea
August Burns Red – Composure

Kommentarer
Postat av: matildaaaaa

höhö ska jag ta åt mig?

2010-02-04 @ 17:49:36
URL: http://systermatilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0