Två timmars dagdrömmar

Hade matteprov idag, jag tror jag satt i ungefär två timmar. MEN SKA DET VA SKA DET VARA!
haha jag kommer få G iaf *stolt*
Men lite sorgligt att det är ungefär det enda jag bryr mig om.
Satt och dagdrömde lite under provet också, och märkte sedan att det gick bättre
ETT TIPS BARA! :D

Ska lära mig en ny låt nu, och göra té <3
Och Dom kallar oss artister går på TV, asbra program
när det är intressanta artister tihihihihihi

Och det är 100 dagars ikväääääl!!!!
:D:D:D:D:D
(inte för att jag kommer vara på det.)
Men det verkar kul.
Varning för snödrivor.
Och galna studenter, alldeles för icke-nyktra


pluggidugg


Vill se dom liiive!!
HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0