Varför har du inte sagt förut ?

FRIDA DU UNDANHÅLLER INFORMATION FRÅN MIG!!!! Koola bruden frida v.

Sitter med Allez Hop! Åk: 9 bredvid mig och har nyss tränat på
franska läxan. Smarting.
Har pratat med Tove också, och det har blivit bättre! hoppas det inte tar allt för lång tid för henne >.<
Bakade hemmagjorda semlor idag, dom blev goda. Men jag har typ tre begynnande finnar i fejjan nu (y)

Har lust att ta kort. Väldigt fina kort. Och jag vill resa, skriva låtar, bilda band och
och inte ångra nånting! Det sistnämnda har jag iaf haft turen med, att jag på något sätt kunde
komma över allt under några kvällar sittandes på en säng. Jag vet vem jag är, och jag vet att
vad än som händer så finns det ljus kvar. Håll svaren på dina frågor enkla, och känn efter innan
du bestämmer nåt, annars kommer man bara ångra en massa saker, som inte ens är värda en tanke.

Tänkte bara ge er en liten newsflash. Lagomt töntig sisådär :D
chattar med mattemattematilda björk och funderar över hur mycket en människa egentligen
kan vilja. För viljan är den starkaste känslan.

Och cred till Frida V för hennes dikt på hennes blogg
cred till mamma som la upp mina brallor
och cred till alla som läser den här bloggen


Awesomeness :D
Balmorhea – Settler

Kommentarer
Postat av: Coola bruden som fick 2 creds

MAJAAAAA VAD HAR JAG NU UNDANHÅLLIT?! CAPS FTW

2010-02-08 @ 12:15:28
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0