Vatten och glas

HEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter och lyssnar på musik jag senare tänker ladda ner och lyssna på
i det mörka hörnen av mitt rum. (d.v.s på sängen med gitarren bredvid.)

Pappa är ju inte den smartaste i alla lägen. Middagen blev iaf  förstörd och
Tove mår inte bra. Tur att mamma förstår lite meeeer. *suck*

Har varit till stan idag, och införskaffat mig förnödigheter. Det gick ganska bra :D
och igår var jag hemma med basse i Stugun, och hörde lite av milton :)
Har skrivit in mina i-val :D:D det blev ensemble A och projekt och företagande som blev
förstahandsvalen! Haha franska tänkte jag faktiskt inte pååååå O.o

THILDA KOMMER HEEM!
OCH SNART FYLLER
CLARA OCH DENICE ÅR :D
<3<3



Bara för att den är lite muntrare än "is there a ghost"
Band of Horses – Ode to LRC

Kommentarer
Postat av: Oliven

Bilden<3

2010-02-10 @ 17:44:35
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0