Werters

Jag har aldrig tyckt om karamell sorten werters (ver inte om det stavas så)
Men endå har jag färgat/tonat mitt hår som ska likna på
något suspekt vis karamelll!

Thihihi jag är säker på att det är toning, fail på mig
men jag bryr mig inte sǻ mkt :D bara att det kommer synas mindre D:

Åkte in till staden igår, kom in ungefär vid halv tio. Vi gick ner till basses lägenhet
och åt kladdkaka, valde film och låg i sängen och pratade. Plötsligt börjar
jag känna mig ovanligt trött, och då visade det sig att klockan var kvart i tolv.

AAARGH! Inte för att det är så väldans sent, men jag trodde klockan kanske var tio ungefär.
Men tiden går ju fort när man har roligt (a)

EN SLEMMIG
TORSK I EN
BRÖÖDROST


jAG SJUNGER SOM JAG VILL!

-Gammal svensk punk.



Vi syns! :D
KSMB - En slemmig torsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0