4 in the morning

Jag ska försöka att inte skriva clarre skämt längre.

JAAAAAAAAAAAAAAgg
har kollat på film
och det var så bra <3
älskar filmer med lyckliga slut
och med ett sjuhelsikes bra soundtrack
Skumt endå att musiken till en film på verkar så mkt
Iaf för mig.

Men då borde väl filmen
Just my luck vara min favorit film?
NJAE.
Haha bara att mcfly var med :D *nerd*

Jag längtar tills musikdirekt. Och till peace and love. Om det blir av :D
Men det tror jag, eftersom jag vill redan nu.
Måste bara se till att det inte blir nåt man bara tänker på och inte gör.
som händer rätt ofta (y)



På isen ? jajajaa :D



Serri berry
Hästpojken – Gitarrer & bas, trummor & hat

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Just my luck är ingen favvofilm direkt.. men Mcfly är ju fortfarande lite av ett favvoband, tihi <3



OCH JAAAAAAA VI DRAR UT NÅN HELG SNART OCH ÅKER TUB!!! Då ska Clara också följa med! :D

2010-01-23 @ 22:16:24
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0