A little pasta.

SKOLA FUKKING IMOOOORN
Å vilken bra start på ett inlägg. Iaf, sitter och lyssnar på musik och känner mig mätt.
Jag var hos Frida igår med Matilda B, Ella och Clara :D Det var kul,
men vi åt så sjukt mkt ! Iaf jag *host*
Popcorn, Bushman Sandwich (ASGOTT), en massa choklad och potatis gubbar, med diverse röror.
Mysigt ^^
Så jag kände mig inte fast i Stugun igår, tur.
och jag har hittat typ bästa fest musiken :D
länkar det sen.
Skola imorn.
Jag tror det verkligen kommer hjälpa mig
med vad jag funderar på.
Att få perspektiv och erfarenhet.
Hoppas allt löser sig iaf!
Ska spela betapet.

Fest?
Dr. Bombay – Calcutta 2008 Basshunter Remix

Kommentarer
Postat av: The bush

Nästa fest MÅSTE vi spela den låten alltså! <3

2010-01-10 @ 19:38:58
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0