Adamstreet

Fråga inte om rubriken, den bara poppade upp.
Sitter och mega chattar. Det känns. I fingrarna, måste träna dom mer!

Förresten så tänker jag använda capslock resten av inlägget om det är lugnt?

SÅ JAG TÄNKTE BARA TACKA BASSE FÖR ATT HAN ÄR BÄST
OCH HAN VÄRMER EN OM NÄTTERNA. <3
SEN VILL JAG TACKA MINA VÄNNER :D

OCH VART ÄR FRIDA NÄR MAN VILL SPELA BETAPET?

JAG KÄNNER ATT
LIVET GÅR RÄTT BRA NU IAF
OCH ATT JAG RITAR BÄTTRE :D
JAG JÄMFÖRDE MIG ALLTID MED TOVE
OCH DET GJORDE DET INTE BÄTTRE
MEN NU GÖR JAG INTE DET LÄNGRE (Y)
GO TOVE!

NU VILL JAG INTE SKRIVA MER, SKA STÄMMA GITARREN <3


REFRÄNGEN <3
Gorillaz – Kids With Guns

Kommentarer
Postat av: FRIDA

ÅÅÅH CAPSLOCK <3



Men bara för att vara tokig ska jag inte använda det nå mer i den här komentaren!

Jag finns visst när du vill spela alfapet, har "inte vid datorn" för att slippa alla dryga som skriver, och du är inte en av dom! :)



JAG KUNDE INTE HÅLLA MIG, TIHI

2010-01-13 @ 22:28:52
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0